miercuri, 22 octombrie 2008

Becali: "Dorinel e 80% al Stelei! Maine anunt noul antrenor"

"M-am consultat cu Lacatus si cu jucatorii cand l-am ales pe Dorinel Munteanu, spune Becali.

"Nu stiu cine e antrenorul Stelei. E posibil sa fie Dorinel Munteanu, dar eu voi spune cine e antrenor doar atunci cand voi semna cu cineva. Acum testez "piata", nu am hotarat nimic. Nu stiu cine va fi antrenor la Steaua. Voi anunta maine, cel mai probabil.

Depinde doar de mine cine va fi antrenor la Steaua pentru ca eu platesc, eu dau banii. Vreau sa vorbesc cu ei sa vad cum vad ei jocul, ce strategie de viitor au. Sunt in discutii cu doi tehnicieni.

Am vorbit la telefon cu Dorinel Munteanu de fata cu Lacatus. L-am ales pe Munteanu pentru ca mi-a placut jocul echipelor unde a antrenat el, chiar daca nu a avut rezultate. El a croit bine jocul echipelor dar nu a avut material.

M-am consultat cu jucatorii si ei au spus ca nu va fi nicio problema sa lucreze cu el. Il vor respecta. Imi place de el pentru ca are caracter. Nu suntem certati, dar in urma acelor discutii a lasat loc de buna ziua. La inceput, ma voi implica mai mult la echipa, ma voi implica mai mult la echipa voi incerca sa ghidonez activitatea lui Munteanu.

"Protasov nu se numara printre ei! Eu vreau un antrenor roman! Cu Dorinel Munteanu am vorbit in mare, nu am negociat nimic cu el. L-am intrebat daca poate pleca de acolo, ce contract are. Eu l-am sunat.

"El trebuie sa returneze banii castigati acolo pana acum. Probabil el a castigat 30, 40.000 acolo, nu ar fi o problema pentru mine. Sunt 80% sanse sa vina Dorinel la Steaua", a spus Becali.

Niciun comentariu: