marți, 21 octombrie 2008

Top 10 audienta in televiziune

1. Cătalin Măruţă (Happy Hour) - 5,2 milioane euro

Audienţa medie pe emisiune - 308.000 telespectatori
Nr. emisiuni - 206
Media pe emisiune - 25.000 de euro

Adrian Sârbu a câştigat pariul cu “noul Teo”. Măruţă intră acum pe intervalul orar dominat înainte de Teo Trandafir, iar audienţa bună se traduce prin încasări mari de publicitate.

2. Andreea Esca (Ştirile Pro TV) - 4,2 milioane euro

Audienţa medie pe emisiune - 541.000 persoane
Nr. emisiuni - 196
Media pe emisiune - 21.500 euro

Salariul “legendar” al Andreei Esca este justificat încasările din reclamele difuzate de Ştirile Pro TV. Dacă veniturile din publicitate se pot estima, salariul Andreei este încă bine ţinut la secret de postul TV. Ziarul “Cotidianul” avansa în vară un salariu de 40.000 de euro pentru Andreea Esca.

3. Gabriela Cristea (Noră pentru mama) - 2,6 milioane euro

Audienţa medie pe emisiune - 160.000 persoane
Nr. emisiuni - 547
Media pe emisiune - 4.700 euro

Gabriela Cristea s-a dovedit a fi unul din “motoarele” Kanal D, post lansat anul trecut. Al doilea “motor”, campionatul intern de fotbal, a fost pierdut între timp. Deşi postul TV nu este în top 3 ca audienţă, performanţele programului Noră pentru mama o aduce pe Cristea pe podiumul încasărilor. Emisiunea era difuzată şi de trei ori pe zi, ceea ce justifică numărul mare al difuzărilor.

4. Şerban Huidu şi Mihai Găinuşă - 1,9 milioane euro

Audienţa medie pe emisiune - 399.000 telespectatori
Nr. emisiuni - 43
Media pe emisiune - 44.300 euro

Cronica Cârcotaşilor îi aduce pe Huidu şi Găinuşă în top. Este una din cele mai longevive emisiuni ale Prima TV.

5. Mircea Radu (Din dragoste) - 1,7 milioane euro

Audienţa medie pe emisiune - 498.000 persoane
Nr. emisiuni - 43
Media pe emisiune - 39.500 euro

Emisiunea prezentată de Mircea Radu domină audienţele marţi seara. Iar la aproape jumătate de milion de persoane rating, şi publicitatea este pe măsură.

6. Teo (Teo live) - 1,5 milioane euro

Audienţa medie pe emisiune - 77.000 persoane
Nr. emisiuni - 151
Media pe emisiune - 10.200 de euro

Teo este departe de performanţele de la Pro TV (când era pe intervalul lui Măruţă), dar mult peste audienţele din perioada Romantica TV. Acum, a reuşit să resusciteze un tronson orar nevalorificat până la ea de către Prima TV.

7. Cabral şi Mircea Solcanu (Poveştiri de noapte) - 1,5 milioane euro

Audienţa medie pe emisiune - 236.000 persoane
Nr. emisiuni - 208
Media pe emisiune - 7.300 euro

Acasă TV a găsit o nouă reţetă: bârfe din lumea vedetelor “de carton”, multe femei goale, cupluri exotice plus un nou cuplu media, Cabral şi Mircea Solcanu “La naiba”. Ce a ieşit? Ce s-a dorit de la început. Bani.

8. Mihaela Rădulescu (Duminica în familie) - 944.000 euro

Audienţa medie pe emisiune - 243.000
Nr. emisiuni - 47
Media pe emisiune - 20.000

Cea mai mediatizată vedetă a momentului a adus Antenei 1 aproape un milion de euro. Poziţia din top este justificată şi de programarea emisiunii Duminica în familie: duminica după-amiază, interval orar cu potenţial de audienţă mai mic decât tronsonul de seară.

9. Trupa Divertis - 912.000 euro

Audienţa medie pe emisiune - 609.000
Nr. emisiuni - 37
Media pe emisiune - 24.700

Veteranii umorului românesc au intrat în top 10 al vedetelor cu cele mai mari încasări din publicitate. Plasaţi seara, au o audienţă mai bună decât Mihaela Rădulescu, însă au mai puţine difuzări.

10. Mircea Badea (În gura presei) - 905.000 euro

În gura presei este una din cele mai eficiente emisiuni. Un studio simplu şi câţiva oameni aduc mai mulţi bani decât emisiuni de divertisment cu buget consistent de producţie. Emisiunea a scos aproape 600.000 de euro din difuzările pe Antena 1 şi peste 300.000 la Antena 3. Dacă în alte situaţii este greu de stabilit câţi bani se datorează vedetei şi câţi brandului TV, aici este simplu. “One man show”-ul lui Badea asigură audienţa.

Niciun comentariu: